Press Releases

Acquia biedt RTL Nieuws ook de komende jaren een stabiel en schaalbaar digitaal platform

Acquia en RTL Nieuws hebben onlangs de samenwerking voor drie jaar verlengd

Acquia Named a Strong Performer in Web Content Management Systems by Independent Research Firm [Feb. 5, 2014]

Acquia Recognized for its Cloud-First Platform, Only Vendor to Receive Highest Possible Score in Product Revenue Growth

Acquia publiceert resultaten marktonderzoek 'Digitale Transformatie in de Benelux'

Onderzoek toont urgentie voor koppeling digitale technologie en strategie om huidige markt te bedienen

Acquia Announces Acquia Cloud Shield, Offering an Isolated Cloud for Network Security [Dec. 5, 2014]

Acquia Cloud Shield is an isolated cloud for sites housed within a corporate network. Shield offers all the advantages of the agile, resilient Acquia Platform with the added security of complete network isolation, helping organizations confidently build internal applications faster and securely connect to private data.

“Acquia Cloud Shield combines the security benefit of a private isolated network with the ease of operation of a managed Platform as a Service. Never before have IT organizations been able to this easily bridge their corporate network with the cloud, and launch applications that connect securely to internal services,” said Christopher Stone, senior vice president of products and development at Acquia.

The Weather Channel Selects Acquia to Power Weather.com [Nov. 20, 2014]

Top North American Media Company Standardizes on Acquia Platform to Speed Production and Ensure Scale

Acquia Fastest Growing Software Company on East Coast in Deloitte’s 2014 Technology Fast 500 [Nov. 13]

Ranked Among North America’s Fastest Growing Companies for Second Consecutive Year

Introducing the Acquia Platform to Drive Business Transformation, Increase the Pace of Innovation [Nov. 4]

Platform Serves Requirements for Entire Digital Team, From CMOs to Commerce Executives, Developers to Architects

Acquia Delivers on the Promise of the Experience Web with ContextDB [Nov. 4, 2014]

Giving Brands the Power to Realize the Promise of Big Data and Deliver Smarter, More Relevant Customer Experiences through the Acquia Platform

Convergence of Content, Commerce Drives Acquia’s Growth [Oct. 30, 2014]

Global Adoption of Acquia Platform Across Tech, Consumer Goods, and Public Sector Propels Company in Q3 2014

BURLINGTON, MA – October 30, 2014 -- Acquia, the digital experience company, today announced its 22nd consecutive quarter of revenue growth as demand for unified experiences continues to soar among top brands and organizations.

Tags:

Amazon Web Services, Akamai, and WPP Headline Sponsors for Acquia Engage Conference [Oct. 24, 2014]

Sponsor Pavilion Features Leading-edge Companies Across the Digital Experience Landscape

Acquia verkozen tot 'Belgisch-Amerikaans' bedrijf van het jaar 2014 [9 oktober 2014]

Op het gala van de Belgisch-Amerikaans Kamer van Koophandel BelCham
----

Acquia benoemd tot 'leader' in 2014 Gartner Magic Quadrant voor Web Content Management [15 oktober 2014]

AMSTERDAM, 15 oktober 2014 – In de onlangs gepubliceerde 2014-editie van het Gartner Magic Quadrant voor Web Content Management is Acquia benoemd tot ‘leader’. Acquia is de enige onderneming wiens oplossingen, gebaseerd op open-source, zich in het leiderskwadrant plaatste. Volgens Gartner zijn leiders diegenen die de transformatie van de markt aansturen, over een heldere visie beschikken en goed inzicht hebben in de brede context van het digitaal zakendoen. Zij beschikken over sterke partners, een uitgebreid ondersteuningsprogramma en goede klantenservice.

Acquia kondigt lancering aan van Drupal 8 Beta [2 oktober 2014]

Ontdek de eenvoudige, One-Click installatie en beleving van Drupal 8 op ‘s werelds beste Cloud Platform.

AMSTERDAM – DrupalCon Amsterdam – 2 Oktober 2014 – Acquia, ‘the digital business company’, heeft vandaag de lancering aangekondigd van de eenvoudige, one-click installatie van de Drupal 8 beta versie op het Acquia Cloud Free platform, het kosteloze Drupal ontwikkelplatform van Acquia. Het platform biedt uitgebreide ontwikkelingstools die de snelheid van het aanmaken van content en codes optimaliseert in een robuuste workflow.

Content and Commerce Need to Come Together to Avoid “Two-Site Syndrome” [Oct. 1, 2014]

Independent Survey Finds Siloed Teams, Technology Platforms Hurt Customer Experience

Acquia Announces Drupal 8 Beta Availability on Acquia Cloud Free [Oct. 1, 2014]

Get Started with Easy, One-click Installation and Experience Drupal 8 on the World’s Best Cloud Platform

Drupal 8 staat centraal tijdens DrupalCon Amsterdam [26 september 2014]

Amsterdam, 26 September 2014 – Acquia, de ‘digital business company’, maakt vandaag bekend dat de oprichter van Drupal en CTO van Acquia Dries Buytaert als keynote spreker tijdens DrupalCon Amsterdam de nieuwe release van Drupal zal toelichten. DrupalCon is het meest toonaangevende congres in Europa voor Drupal ontwikkelaars, designers, agencies en gebruikers. Buytaert zal tijdens de keynote een update geven over Drupal 8, en daarnaast een visie gegeven over toekomstige ideeën voor het Drupal ecosysteem.