Fünf Schritte zur Auslieferung personalisierter Webinhalte

München, 14. Juni 2016 – Um die Kundenbindung zu verbessern und neue Kunden zu gewinnen, sollten Unternehmen auf allen digitalen Kanälen personalisierte Inhalte bereitstellen – egal, ob im B2C- oder im B2B-Segment. Acquia zeigt in fünf Schritten, wie Unternehmen dabei vorgehen können.

Kundenzentrierte Unternehmen benötigen eine flexible Open-Marketing-Plattform

München, 9. Mai 2016 – Viele Unternehmen befassen sich mit der strategischen Frage, wie sie sich in Anbetracht der rasanten digitalen Innovation einen Wettbewerbsvorsprung verschaffen können. Erforderlich sind neue Geschäftsmodelle, die den einzelnen Kunden in den Mittelpunkt stellen. Das technische Fundament dafür liefert nach Meinung von Acquia eine agile Open-Marketing-Plattform.

Acquia Joins Drupal Community in New Orleans to Drive Drupal 8 Innovation, Adoption & Training [May 6, 2016]

Dries Buytaert to Lead Conference with an Emphasis on Drupal 8 Training & Certification

NEW ORLEANS – May 6, 2016 – Acquia, the digital experience company, today announced that Dries Buytaert, Drupal creator and Acquia co-founder and CTO, will keynote DrupalCon New Orleans on May 10. DrupalCon serves as the gathering place for thousands of people from across the globe who use, develop, design, and support the Drupal platform.

Acquia nennt die fünf größten Vorteile eines Open-Source-Content-Management-Systems

München, 11. April 2016 – Immer mehr Unternehmen kehren proprietären Lösungen den Rücken, weil sie Anwender viel zu stark an einen Hersteller binden. Bei Content-Management-Systemen heißt die Alternative Open Source. Acquia hat die größten Vorteile einer solchen Lösung in fünf Punkten zusammengefasst.

Acquia unterstützt die Community und fördert die Weiterentwicklung von Drupal 8

München, 5. April 2016 – Mit 500.000 US-Dollar fördert Acquia die Entwickler-Community und unterstützt damit die Weiterentwicklung von Drupal-8-Modulen.

Acquia Awarded FedRAMP ATO from the Department of Treasury [April 4, 2016]

Validates Acquia’s Leading Security, Risk, and Compliance Practices

Acquia Funds Community Development to Accelerate Drupal 8 Momentum [March 16, 2016]

Company Allocates $500,000 for Community Development of Drupal 8 Modules, as Drupal 8 Adoption Takes Off

Acquia Announces 2016 Partner Awards Honorees [March 15, 2016]

Agencies, Systems Integrators, and Development Firms Recognized for Outstanding Contributions in Digital Experience Delivery

BOSTON – March 15, 2016 – Acquia, the digital experience company, today announced the winners of its 2016 Partner Awards, which recognize outstanding contributions from Acquia partners over the course of 2015. The Acquia Partner Awards showcase achievements that help organizations engage their customers through innovative and personalized digital experiences using Acquia products.

govCMS Adoption Doubles Expectations in First Year [March 13, 2016]

With 58 Sites Launched, Rapid Development on govCMS Speeds Time to Market for Digital Government Initiatives

Acquia Sales, Customer Support Teams Earn Honors at 2016 Stevie Awards [March 7, 2016]

Acquia’s Tim Bertrand Named Worldwide Sales Executive of the Year

Acquia Unveils Free On-Demand Drupal 8 Training With Launch of Acquia Academy [Feb. 16, 2016]

Massively Open Online Courses Now Available for Drupal, Acquia Platform Products

BOSTON, MA – February 16, 2016 –
Acquia, the digital experience company, today launched the Acquia Academy, a comprehensive online curriculum for Drupal and Acquia products available to anyone at no cost.

Acquia präsentiert vier Best Practices zur Umsetzung der digitalen Transformation

München, 8. Februar 2016. Big Data, Cloud Computing, vernetzte Kunden und Internet of Things sind einige der zentralen Handlungsfelder für die digitale Transformation. Jedes Unternehmen muss dabei eine individuelle Strategie entwickeln. Dennoch gibt es einige grundlegende Methoden und Verfahren für eine erfolgversprechende Umsetzung. Als Ergebnis von Diskussionen mit Kunden empfiehlt Acquia vier Best Practices.

Acquia Strengthens Security Stance with ISO 27001 InfoSec Management Certification [Jan. 12, 2016]

Independent Audit Recognizes Global Digital Experience Provider’s Commitment to Security

Drupal 8 Launch Accelerates New Era of Personalized, Multichannel Digital Experiences [Nov. 19, 2015]

Available on the Acquia Platform, Drupal 8 Reinvents Content Management for the Post-Browser Era

Acquia Announces Winners of 2015 Partner Site of the Year Awards [Nov. 12, 2015]

15 Digital Agencies Recognized for Innovative and Engaging Digital Experiences

BOSTON – November 12, 2015 – Acquia, the digital experience company, today announced the winners of the 2015 Partner Site of the Year awards. The competition serves as a platform to showcase the best examples of digital innovation from Acquia partners.

Acquia Appoints Loren Jarrett as Chief Marketing Officer [Nov. 12, 2015]

Former Oracle and FatWire Marketing Executive Joins Senior Leadership Team

BOSTON – November 17, 2015 – Acquia, the digital experience company, today announced the appointment of Loren Jarrett as Chief Marketing Officer. Jarrett will report to CEO Tom Erickson and direct all global marketing functions for Acquia, including digital marketing, demand generation, field marketing, corporate positioning and brand, partner marketing and vertical strategy.

Acquia Named a Strong Performer in Digital Experience Platforms by Independent Research Firm

Acquia Scored Highest in Strategy; Report Cites Acquia Platform’s Emphasis on Integration

Pac-12 Networks, City of Los Angeles Recognized as Cloud Innovators by Acquia and Amazon Web Services

Award Spotlights Innovative Applications of Cloud and Open Source Technologies

WPP, Acquia Launch Global Partnership [Oct. 21, 2015]

Coalition of WPP Agencies – the WPP-Acquia Alliance – Creates World’s Largest Acquia Certified Partner and Industry’s Leading Open Source Digital Experience Practice

LONDON – 21 October 2015 – WPP, the world’s largest communications services group, and Acquia, the digital experience company, today announced a global partnership to offer clients a full-service digital marketing and technology solution.

Acquia Engage Returns to Boston, Celebrates Stories of Digital Transformation Success [Oct. 5, 2015]

Digital Execs, Renowned Speakers Gather at Acquia Engage to Share Best Practices for Optimizing the Customer Experience