Press Releases

VML et Acquia accélèrent l’engagement des fans de sports avec une plateforme d’expérience digitale [12 mars 2015]

Les sociétés collaborent à la mise en place d’une plateforme d’engagement digital pour les marques des ligues et des équipes

Tom Erickson Joins MassTLC Board of Trustees [April 8, 2015]

Acquia CEO Brings Expertise, Commitment to Accelerate Innovation Across Commonwealth’s Tech Economy

BURLINGTON, MA – April 8, 2015 – Acquia, the digital experience company, today announced that Acquia CEO Tom Erickson was elected to the Board of Trustees for the Massachusetts Technology Leadership Council (MassTLC).

Acquia Appoints Christine Komola, Staples CFO, to its Board of Directors [March 31, 2015]

Komola Named Chairwoman of Board’s Audit Committee

BURLINGTON, MA – March 31, 2015 – Acquia, the digital experience company, today announced the appointment of Christine Komola, chief financial officer of Staples, Inc., to Acquia’s board of directors. Komola will serve as chairwoman of the board’s audit committee.

Acquia Appoints Graham Sowden as General Manager of Asia-Pacific Japan [March 24, 2015]

Veteran technology executive to lead Acquia’s rapid expansion throughout Asia and Australia

SYDNEY, Australia – 24 March 2015 – Acquia, the digital experience company, today announced that Graham Sowden has been appointed the general manager of Acquia’s operations in Asia Pacific and Japan. Sowden will be based in Acquia’s regional headquarters located in Sydney, where he will direct the company’s continued expansion in this strategic region.

govCMS Digital Government Platform Goes Live [March 6, 2015]

SYDNEY – 6 March 2015 – Acquia, the digital experience company, today announced the release of govCMS to all tiers of government. govCMS is a whole of government Web Content Management System for Australian government sites. Built on the Acquia Platform, govCMS reflects the Government’s commitment to open source innovation and the use of shared, cloud-based services.

Acquia Cloud Site Factory garantit un ROI important pour des centaines d’expériences digitales [9 Février 2015]

Selon un rapport Forrester, la plateforme Open Source Acquia dédiée aux expériences digitales permet un retour sur investissement de 944% en trois ans

Acquia annonce la disponibilité d’Acquia Cloud Shield [21 Janvier 2015]

Acquia, fournisseur expert de solutions et services dédiés à Drupal visant à créer des expériences digitales uniques, a annoncé la disponibilité d’Acquia Cloud Shield, une solution de cloud computing privé pour les sites hébergés sur réseau d’entreprise. Acquia Cloud Shield ajoute à la robustesse et l’agilité d’Acquia Platform, la sécurité d’un isolement réseau total, permettant ainsi aux entreprises de construire en toute confiance des applications internes plus rapidement avec un accès sécurisé aux données privées.

Acquia Named a Strong Performer in Web Content Management Systems by Independent Research Firm [Feb. 5, 2014]

Acquia Recognized for its Cloud-First Platform, Only Vendor to Receive Highest Possible Score in Product Revenue Growth

La nouvelle solution Acquia Platform favorise la transformation de l’entreprise et accélère le rythme de l’innovation [4 novembre 2014]

Acquia, fournisseur expert de solutions et services pour créer des expériences digitales uniques, a annoncé aujourd’hui la disponibilité d’Acquia Platform, sa solution phare conçue pour construire, délivrer et personnaliser des expériences digitales exceptionnelles. Bousculant les anciens modèles informatiques propriétaires et cloisonnés, cette solution concentre sept années d’innovation en open source pour aider les entreprises à s’adapter rapidement aux évolutions technologiques et aux attentes changeantes des clients.

Acquia Announces Acquia Cloud Shield, Offering an Isolated Cloud for Network Security [Dec. 5, 2014]

Acquia Cloud Shield is an isolated cloud for sites housed within a corporate network. Shield offers all the advantages of the agile, resilient Acquia Platform with the added security of complete network isolation, helping organizations confidently build internal applications faster and securely connect to private data.

“Acquia Cloud Shield combines the security benefit of a private isolated network with the ease of operation of a managed Platform as a Service. Never before have IT organizations been able to this easily bridge their corporate network with the cloud, and launch applications that connect securely to internal services,” said Christopher Stone, senior vice president of products and development at Acquia.

La demande croissante de convergence entre contenu et commerce booste les résultats d’Acquia

L’adoption croissante de la plateforme Acquia dans les secteurs high tech, des biens de consommation et des services publics booste les résultats de la société au troisième trimestre 2014.

The Weather Channel Selects Acquia to Power weather.com [Nov. 20, 2014]

Top North American Media Company Standardizes on Acquia Platform to Speed Production and Ensure Scale

Acquia Fastest Growing Software Company on East Coast in Deloitte’s 2014 Technology Fast 500 [Nov. 13]

Ranked Among North America’s Fastest Growing Companies for Second Consecutive Year

Introducing the Acquia Platform to Drive Business Transformation, Increase the Pace of Innovation [Nov. 4]

Platform Serves Requirements for Entire Digital Team, From CMOs to Commerce Executives, Developers to Architects

Acquia Delivers on the Promise of the Experience Web with ContextDB [Nov. 4, 2014]

Giving Brands the Power to Realize the Promise of Big Data and Deliver Smarter, More Relevant Customer Experiences through the Acquia Platform

Convergence of Content, Commerce Drives Acquia’s Growth [Oct. 30, 2014]

Global Adoption of Acquia Platform Across Tech, Consumer Goods, and Public Sector Propels Company in Q3 2014

BURLINGTON, MA – October 30, 2014 -- Acquia, the digital experience company, today announced its 22nd consecutive quarter of revenue growth as demand for unified experiences continues to soar among top brands and organizations.

Tags:

Amazon Web Services, Akamai, and WPP Headline Sponsors for Acquia Engage Conference [Oct. 24, 2014]

Sponsor Pavilion Features Leading-edge Companies Across the Digital Experience Landscape